Bruno Mars

accueil > Bruno Mars > accords

Bruno Mars

24k Magic

Difficulté: AvancéeAvancée

by iagovillareal

tuner corriger ajouter à songbook version imprimable version texte version rtf e-mail
accordstabbassetambourharmoniquesflûteéclatclavier Guitar Pro
accords

24k Magic

	  
Intro:  
Fm  Bbm              C#7M 
Tonight I just wanna take you up 
           Fm            Bbm              
Throw your laser beams up high/sky 
                      C#7M
Let's set this party off right 

                                    Fm    Bbm               Fm    
Playas put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all tryna do? 
Bbm                 Fm    Bbm                  Fm                
24 karat magic in the air         Hit the toast you playa Oh, look out! 

                    Fm                                         Bbm 
Pop, pop, pop, it's show time (Show time) Show time (Show time) Guess who's back again? 
              Fm                                    
Oh they don't know? Go on tell 'em Oh they don't know? Go on tell 'em 
              Bbm 
I bet they know soon as we walk in (Sho' 'nuff) 
              Fm    
I'm wearing Cuban Links, yeah, designer minks, yeah 
Bbm 
Inglewood's finest shoes, woop, woop 
         Fm 
Don't look too hard, might hurt yourself Known to give the color red the Blues 

Pre-chorus

              C# Fm 
Whoa, shit,     I'm a dangerous man with some money in my pocket (Keep up) 
C# Fm 
         So many pretty girls around me and they wakin' up to rock it (Keep up) 
C# Fm 
         Why you mad? Fix your face, ain't my folder y'all be jockin' (Keep up) 
C# Fm    
     Playas only, man come on... 

tabchœur
Bbm Cm C# Fm Bbm Fm Put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all tryna do? Bbm Fm Bbm Fm 24 karat magic in the air Hit the toast you playa Oh, look out!
tab
Fm Second verse for the hustlers, hustlers Gangsters, gangsters Bbm Bad bitches and your ugly ass friends (Haha) Fm Uh, can I preach? (Uh oh) Uh can I preach? (Uh oh) Bbm I gotta show 'em how a pimp get it in Fm First take your sip (sip), do your dip (dip) Bbm Spend your money like money ain't shit, Fm woop, woop Be too fresh Fm Got to blame in on Jesus, hashtag #Blessed They ain't ready for me Pre-Chorus C# Fm Whoa, shit, I'm a dangerous man with some money in my pocket (Keep up) C# Fm So many pretty girls around me and they wakin' up to rock it (Keep up) C# Fm Why you mad? Fix your face, ain't my folder y'all be jockin' (Keep up) C# Fm Playas only, man come on...
tabchœur
Bbm Cm C# Fm Bbm Fm Put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all tryna do? Bbm Fm Bbm Fm 24 karat magic in the air Hit the toast you playa Oh, look out!
tab
Bridge Fm Bbm Woo Everywhere I go they be like Oh, so playa Fm Bbm Woo Everywhere I go they be like Oh, so playa Fm Bbm Woo Everywhere I go they be like Oh, so playa Fm Now, now, now, watch me break it down like, uhhh Fm Bbm 24 karat, 24 karat magic What's that sound? Fm Bbm 24 karat, 24 karat magic Come on now Fm Bbm 24 karat, 24 karat magic C# Fm Don't fight the feeling, invite the feeling Just...
tabchœur
Bbm Cm C# Fm Bbm Fm Put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all tryna do? Bbm Fm Bbm Fm 24 karat magic in the air Hit the toast you playa Bbm Cm C# Fm Bbm Fm Put your pinky rings up to the moon Girls, what y'all tryna do? Bbm Fm Bbm Fm 24 karat magic in the air Hit the toast you playa Oh, look out!
tab
Fm (24 karat magic, magic)

Demande la vidéo "24k Magic" - Download Bruno Mars 24k Magic mp3

24k-magic-by-bruno-mars Jouer

il ya une leçon vidéo pour cette chanson

regarder maintenant

Avance 1 tonAvance 1 ton
Half key step upAvance 1/2 ton
Half key step downRecule 1/2 ton
Full key step downRecule 1 ton

Envoyez vos commentaires ci-dessous. 140

0 commentaires

 
lestabs
rechercher
Petaxxon
défilement automatique temps agrandir réduire changement de couleur nasquer les accords simplifier les accords dessins colonnes
tab accords montrent lestabs YouTube lestabs masquer onglets lestabs vers le haut tab